Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

eizoeizo

1. 4. 2010 19:32
Pište to radši opravdu za sebe.

Stejně píšete pořád jen o sobě, to rozňahňávání příběhu miminem je jen taková divná schovávačka. :/

Z toho, co jsem četla, to vtipně zvládal snad jen ten pán co psal ty knížky o Prevítech, nebo jaksetojmenovalo. 

0 0
možnosti

oldiess

1. 4. 2010 18:47
Fuj vy nám ale dáváte, sopel a vaginy

Dobře mně tak, už jsem si měl pamatovat že sem nemáám chodit

0 0
možnosti

motylek_02

1. 4. 2010 16:35
konecne jsem

pochopila o cem tento blog je. Nemam rada mluveni za narozena mimina, daleko lepsi by bylo videt skutecnou fotku a profil blogera. ale udelat si profil na prave narozene dite.... to mi prijde ujete. Apolena at se ke svemu zivotu vyjadruje tehdy, az na to bude mit schopnosti.

0 0
možnosti

m.magdonova

1. 4. 2010 16:30
grc..

no nezávidim otci, až jednoho dne puberťačka (a nejspíš pěkně drsná) zjistí, že jejím jménem vyprávěl, že jí "leští vagínu ubrouskem" (jako fakt, použít tenhle obrat pro popis mytí mimina mi přijde nějak eklhaft :-P;-D )

0 0
možnosti

honda_mrkos_pajdusakova

1. 4. 2010 16:36
Re: grc..

Ále co, třeba jí to tlemení vydrží... Ono jí s tímhle fotrem stejně nic jinýho nezbyde.

(Pro adminy: To byla lichotka!)

0 0
možnosti

Der Maschinist

1. 4. 2010 16:11
parada apo!

:-)

0 0
možnosti

antonio seruti

1. 4. 2010 16:11
jo, fajn

ale jak jsem hnidopich, nedá mi to, abych neupozornil na blogera, co si taky dělal srandu a "vypůjčil" si pro psaní blogu cizí identitu, leč zoufale nevtipná slepice z cukru a oceli ho skrzeva to smázla. Tohle je přitom defacto totéž..

Nežehrám nijak na "útok na svobodu slova", vždyť je to fuk a člověk si holt najde jinou zábavu, tak ať malá roste ve zdraví jak z vody a SMRT BOHEMCE..

0 0
možnosti

apo!

1. 4. 2010 16:18
Re: jo, fajn

Hele, já mám na administrátory tohohle blogu větší pifku než ty.

Teď jsem si třeba všimla, že u mýho předešlýho článku smázli komentáře lidí, kteří mně, nebo spíš fotra, kritizovali.

Tak tohle si rozhodně nepřeju, já chci, aby nám nadávali.

Jenomže administrátorům to nevysvětlím - ti mají svoje pravidla a spoustu času na hlouposti.

0 0
možnosti

honda_mrkos_pajdusakova

1. 4. 2010 15:52
Osvěžující,

když ty tvoje článečky čtu (doufám, že nevadí tykání, slečno, ale já už jsem stará vohmataná větev, tak snad můžu), tak se taky vždycky asi 4 minuty tlemím... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3179x
Jsem Apolena. Přebírám punkovou štafetu. Zatím neumím psát, tak diktuju otci Tomášovi.

Seznam rubrik