Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TK

honda_mrkos_pajdusakova

1. 4. 2010 15:52
Osvěžující,

když ty tvoje článečky čtu (doufám, že nevadí tykání, slečno, ale já už jsem stará vohmataná větev, tak snad můžu), tak se taky vždycky asi 4 minuty tlemím... :-)

0 0
možnosti
A

apo!

1. 4. 2010 16:06
Re: Osvěžující,

Klidně mi tykej, ale k smíchu ten můj dosavadní život není.

Těším se, až mi bude osmnáct.

0 0
možnosti
TK

honda_mrkos_pajdusakova

1. 4. 2010 16:16
Re: Osvěžující,

To ti věřím, jen chudáci ty tví rodiče... Mám takový podobně starý zvíře doma. Béééé....

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3179x
Jsem Apolena. Přebírám punkovou štafetu. Zatím neumím psát, tak diktuju otci Tomášovi.

Seznam rubrik