Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Uwe Filter

17. 6. 2010 8:18
Ahoj Apo,

vyřiď taťkovi díky za nasměrování na články pana Vereckého, přečetl jsem všechny, pak celý Coitus 1905, Virtuální dolíček, Gotchablog i blogy ostatních členů, vše kvůli hledání jakékoli zmínky o tomto neobyčejném člověku. Stal jsem se na stará kolena i fanouškem Bohemky. Až teď je zřejmé o co jsme my čtenáři přišli jeho odchodem. Čtení jeho textů je podobný zážitek jako u Haška, Pavla, Hrabala, Poláčka ( Karla a občas i Tomáše :-)). Prostě vyvolávají hřejivý pocit krásna. Piš častěji a občas zařaď nějakou vzpomínku na něj. Pořád se nemůžu smířit s tím, že už nic nenapíše, byl jen o 1 rok starší než já. Tvůj blog je jeden z mála, který vždy hledám ,tak ať má strejda radost jak ti to jde.( Určitě to zeshora čte). Taky nám napiš něco o mamince. Halinu komentovat nebudu, porušil bych kodex

0 0
možnosti

hendrixx

9. 6. 2010 9:06
Zkoušel jsem se dívat kvůli Vereckýmu....

...ale nešlo to vydržet. Pawlovská byla strašná!!! Nenechala hosty říct dvě věty, aniž by jim neskočila do řeši nějakou pitomou poznámkou, pronesenou protivným skřehotavým hlasem. Byla jako obvykle zmalovaná a vystrojená jak provozovatelka pouťové střelnice a její promluvy byly zase více či méně o tom, jak je bezvadně spokojená se svoji obezitou a jak se na sebe dívá "s nadhledem" a "s humorem" a ti malí i ty vysoké by to měli dělat jako ona. Opravdu je někdo, koho to ještě po těch letech (nebo desetiletích?) nenudí?

0 0
možnosti

hryhryhry

9. 6. 2010 12:48
Příliš nám drahá Halina

Halina je strašná a to jsme ji před dvaceti lety skoro milovali (v rodině) a kupovali si (my blbci) ty její knížky (naštěstí ne všechny).A koukali na její (dva)filmy.

 le nezbavíme se jí, protože Halina potřebuje moc a moc a moc prachy(na barák a tak), a protože má Halina KONEXE, tak jí ty KONEXE umožní ty prachy získat. Takže budeme muset přepínat, podobně jako u té strašné Slovenky, co tak "vtipně" komentuje tu politiku (Bubílková).... Ach ty české umělé televizní celéblitky....;-DNavrhuji nasadit na parník a nechat odtáhnout do Severního ledového moře a tam opustit....

0 0
možnosti

Mistiaen

9. 6. 2010 1:09
DÍKY BOHU NEBO KOMU za tento blog

Milý tatínku Tomáši (?),

děkuji za tento blog, měla jsem stejné pocity, nevěřila jsem vlastním očím, uším, atd... To je snad rovnou na vyhazov z ČT, jen teď nevím, koho vyhodit.

Paní Halina nemá vůbec CIT, ani inteligenci. Ještě jednou díky, že jste popsal to, co jsem cítila. R^

0 0
možnosti

janina.mamina

8. 6. 2010 22:28
Mamba show

taky jsem si to pustila, že si poslechnu L. Vereckého. Po 10 minutách jsem to vzdala, Halina je vážně na pěst:-/.

0 0
možnosti

oldiess

8. 6. 2010 13:34
Aha, a pořád jsem si říkal, že je tady nějaký klid

No nijak mně ta mladá intelektuálka nechyběla;-D

0 0
možnosti

Ježikača

8. 6. 2010 13:33
zas fajn.

tatíčka pozdravuj a rozhodně mu neblij na záda.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3179x
Jsem Apolena. Přebírám punkovou štafetu. Zatím neumím psát, tak diktuju otci Tomášovi.

Seznam rubrik