Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pripadám si ako taký malý chujko

Klasicky o mně, ale beze mě - jsem v dnešních novinách. V Řecku by matku sousedky odsoudily, že se mnou už v šestinedělí trajdá po venku, ale tady mě hned nafotili do novin, hodinu mnou házeli semtam po ateliéru, a když jsem brečela, křičeli jako na psa, mlč, pózuj, teďka se pracuje... 

Peklo v atelieru.

Fotr mě prostě prodává za pár tisícovek, pěkně popasácku.

Jako by ztrácel zbytečky citu - dvaatřicet let vídal vagíny jen letmo, obvykle nebyl moc střízlivej, chtě nechtě musel uctívat ženská tajemství.

Teď leští tu moji denně navlhčeným ubrouskem, a tak úctu k soukromí ztratil - ačkoli ho mlátím pěstma do lopatky, on se směje a vyzývá evidentně bezdětnýho chlapíka s foťákem, ber ji, nejdřív na vejšku, teď ještě šířku.

Nic nezmůžu.

Poslouchám, jak se nad mýma fotkama baví fotr se dvěma kumpánama o porodech. Až článek s tím povídáním vyjde, bude bez jedný významný pasáže, ale já si všechno pamatuju, takže ji tady převyprávím:

Měli jste po porodu nějaký partnerský trauma?, zeptal se otec, protože tohle ho evidentně zajímá víc než můj nos plnej soplů... Vrátí se vztah do správnejch mileneckejch kolejí, nevyprchá z něj vášeň?, tázal se dramaticky.

Jeho kamarád Sparťan odpověděl: Taky jsem měl v prvním hektickým měsíci po porodu tyhle myšlenky, ale teď mi to vlastně připadá směšný... U nás se všechno do starejch kolejí vrátilo.

Pak si vzal slovo kamarád Hudebník: My jsme vztahový problémy zahladili tím, že mě žena hodně zapojila do starostí o mimino. Pokud to jde, vždycky koupu. A protože ona už nekojí, krmíme oba. Staráme se rovnocenně, takže máme pořád dost společnejch zážitků...

Fotr skáče zkušenějším kamarádům do řeči: No jo, ale co sex? Nezapomněli jste na něj?

Sparťan ho uklidňuje, že u nich doma se po nějaké tříměsíční pauze všechno vrátilo: Už toho není tolik, upřesňuje, ale spíš kvůli nedostatku času, než že by nebyla chuť.

A Hudebník se přidává: Jasně, po šestinedělí se všechno vrátí, a podle mojí zkušenosti má holka ještě lepší prožitky než před porodem.

Což otce celkem uspokojí, ale já bych stejně mámě poradila, ať není kdovíjak vstřícná; přinejmenším dokud mu nedojde, že by si mě například mohl brát do rukou až potom, co stráví třicet vteřin s mejdlem a horkou vodu.

Protože fotr je fakt nehygienickej, tak abych neměla průjem...

Ale teď ještě aktuální poznámka, ať pořád nejsem jen za žlučátko - dneska jsem se poprvé v životě čtyři minuty v kuse tlemila. Máma si dopoledne pustila desku Buranissimo forte a v poslední písničce nějakej hejsek vyprávěl, to se mi líbilo, že prej si pripadá ako taký malý chujko.

Prej Baumaxa, prej ozajstný hiphop. 

Jo - tohle bude první koncert, na kterej se už brzo vypravím. Umělec Baumaxa prej není drahej, zabrnkal by i za moje porodný; tak to si ho v červnu pozvu na zahrádku k Moritzovi.

Autor: Apolena Poláčková | čtvrtek 1.4.2010 15:44 | karma článku: 16,92 | přečteno: 2084x
  • Další články autora

Apolena Poláčková

Konec ticha za Denise Vereckého

Už jste si dočetli předchozí Denisovy texty? Dobře, tak teď zas chvilku já, holubice, které vandrák Denis házel suchý rohlíky. Předně - Halina Pawlowská je zralá na penzi...

8.6.2010 v 13:24 | Karma: 20,38 | Přečteno: 2312x | Diskuse| Ostatní

Apolena Poláčková

Až se vrátím, ať jsme aspoň osmí

"Poslední dny, spíš týdny, vlastně měsíce jsem mentálně oslabený." (Denis "Uroburos" Verecký, 20. března 2009)

26.4.2010 v 14:43 | Karma: 14,39 | Přečteno: 2741x | Diskuse| Ostatní

Apolena Poláčková

Šestinedělí plné jobovek

Narodila jsem se na den přesně před šesti týdny. Vážím pět a půl kila, doktor říká, že se mám mírnit: Radši si dej občas namísto mlíka dvě lžičky čaje, Apoleno... Nevejdu se už do necek a vůbec - život je jobovek plný.

16.4.2010 v 16:25 | Karma: 18,74 | Přečteno: 2079x | Diskuse| Ostatní

Apolena Poláčková

Dekadentní vyjížďka na Bohemku

Nejhorší bývají rána: Život je jen, náhoda, plácá mi otec rytmus do plenky, až přestávám škytat, jednou jsi dole, jednou nahoře, a matka nemůže halekání vydržet, tak řekne, přestaň už s tím Osvobozeným divadlem, a fotr, jako byste ho neznali, fotr se roztřese, otevře okno a začne zpívat po vyprázdněné Sokolovské až ke Karlínu cosi o zlatejch rybkách nad mrakama; kouknu se na nedělní mraky velikonoční, je věru krásně, jenom ti pejskaři v Podvinném mlýně moc nechápou.

6.4.2010 v 14:44 | Karma: 19,52 | Přečteno: 1660x | Diskuse| Ostatní

Apolena Poláčková

Bobek: Odvrácená strana prvního měsíce

Na břehu Rokytky máme dvě místnosti, tenounké zdi. Fotr mě vpodvečer probudí řikotem, že koupil novýho Pavla Bobka, taky ho hned pouští, a my si s matkou zacpáváme uši, vždyť to je muzika jak pro primasky u kamen, a fotr špatně skrývá, že ho mrzíme, naschvál tuhle čundrkántry zesiluje, bezohledně si notuje I Walk the Line - vzdechem poprosím mámu, aby je vypnula.

2.4.2010 v 14:09 | Karma: 18,02 | Přečteno: 1601x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Ruský útok poškodil hotel v Mykolajivu. Cherson znovu zasáhly drony

28. dubna 2024  10:18,  aktualizováno  11:25

Sledujeme online Ruský dronový útok v noci na neděli těžce poškodil hotel v jihoukrajinském městě Mykolajivu. Na...

Železniční koridor mezi Ostravou a Slovenskem stojí, vlak tam srazil člověka

28. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  11:19

Nehoda zastavila v neděli dopoledne dopravu na hlavním železničním koridoru mezi Ostravou a...

V Ostravě se střetl motorkář s dvěma vozidly, jeden člověk zemřel

28. dubna 2024  11:15

V Ostravě na ulici Rudné poblíž křižovatky s ulicí Vratimovskou se střetl motorkář s dvěma vozidly....

Počasí v Česku ovlivní saharský prach, vytvoří oblačnost. Stoupá i riziko požárů

28. dubna 2024  7:47,  aktualizováno  10:32

Počasí v Česku v neděli opět ovlivní saharský prach. Vytvoří oblačnost, se kterou nepočítaly...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3179x
Jsem Apolena. Přebírám punkovou štafetu. Zatím neumím psát, tak diktuju otci Tomášovi.

Seznam rubrik